En lista

Hej
HÄr kommer en lista från svartmorot.blogg.se

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre?
- ¨Nej, jag är redan lång.
2. Skulle du vilja väga mer?
- Nej tack
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut?
- Neej!
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
- Inte nu
5. Skulle du vilja dricka dig full nu?
- Nej tack


Tio KAN.

1. Kan du röra på öronen?
-  Not
2. Kan du slicka dig på näsan?
- Nepp
3. Kan du kolla i kors med ögonen?
- Jajamensan
4. Kan dina föräldrar lita på dig?
- Ibland
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
- Neej, det kan jag inte.
6. Kan du va på en fest utan att dricka?
- Ja
7. Kan dina vänner lita på dig?
- Je det kan dem
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
- Kanske
9. Kan du tänka att pierca dig i tungan?
- Neej, inte en enda tanke.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
- Ja det kan jag.

Tjugo VEM.

1. vem är din bäste vän?
- Hanna.
2. vem älskar du?
- Top secret
3. vem hade du senast sex med?
- Ingen
4. vem vill du bli full med?
- Jag vill ej bli full.
5. vem är den bästa artisten?
- Har många favoriter
6. vem pratade du senast i telefon med?
- Hanna
7. Vem har du en liten crush i?
- Ingen
8. vem är snyggast i hela världen?
- Har ingen favorit
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det?
-Fattiga barn
10. Vem är snällast i världen?
- Jaag
11. Vem är din bästa kompis?
- Hanna, Julia och Lovisa
12. Vem vill du prata med?
- Vem som helst!
13. Vem sov du senast med?
- Ingen
14. har du pratat med ngn full i tel?
-  Neej
15. vem chattar du med nu? 
- Ingen orka vara inne på msn.
16. Vem vet allt om dig?
- Ingen
17. Vem kysste du senast?
- ... O_o
18. Vem Kramade du senast?
. Anna-Karin min morbror tjej
19. Vem kan berätta allt för dig?
- Everybody
20. Vem kan du berätta allt för?
- Ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback