Godislöfte. Ja elr Nej

Hjälp!

Jag behöver hjälp ska jag ha godislöfte elr ej.
Jag har svårt att välja för jag klarar mig utan godis
men det kan vara svårt att hålla sig.

För om jag har godis löfte får jag 100kr/månad
och om jag låter bli att äta
godis, salta nötter, chips, ostbågar så får jag 150kr/månad.

Är det bra betalt elr ska jag kräva mer.
Och snälla ni som kommenterar lämna eran blogg adress.
Det är roligt att veta vem som kommenterar (vilken blogg ägare)

Och sedan undrar jag om ni har några bra tips på låter som jag kan sätta
in på bloggen.
Snälla, jag behöver er hjälp. a_a

Inläggets bild:
image21
Om det är en tjej/kille som gillar star wars
skriv gärna kommentarer och lämna er bloggadress. O_o

JAG ÄR EN TJEJ SOM GILLAR STAR WARS
än sen!!

Heeejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback