Röda tråden

Tjabba!

Jag sitter i skolan och bloggar.

Jag har just "lekt" röda tråden. Det blev lite perverst! XD
Mycket rolig lek! (Rekomenderas ej för barn under 10 år!)

Har varit bakkör på ett Luciatåg. Två gånger denna dag!
Man blev lite knäsvag (och det menar jag bokstavligt).
Vi gick året innan och dem har alla låtar vi sjöng förutom några vi sjöng.

Ska sluta tidigare för att gå på min minstalillasysters Luciatåg.
Hon ska vara tärna, man får välja vad man vill vara på dagis. O-o

Har fått lite pepparkakor i skolan (3st faktiskt) Muumsigt! JUUULENS KAKOR
Ska få lussebulle senare! XD Mumsiga saker.

Ska ha supersvårt No-prov!! HJÄLP, NO ÄR NÄSTA LEKTION!
Om det finns någon där som är expert på No meddela mig!! NU!!!

Ses snart! No provets lektion börjar...

...alltså No.

Mvh Fanny, gillar ej Noprovet


Kommentarer
Anonym säger:

Hur kör man röda tråden?:)

2007-12-19 | 17:37:18
Watershell säger:

Hej!
Du som ville veta hur röda tråden går till.
Man klappar på knäna och händerna varannan gång. Sedan säger man ett ord varje gång man klappar händer och man bildar då en mening.

Det kan bli:
En...gång...blå
och om man då säger blå elr annat som inte passar in i meningen så åker den personen ut.

Det är lite krångligt
lycka till

2007-12-27 | 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback