Banananas?!

Hay hay!!

Just nu gör jag lite läxor men jag gör en liten pause för det är rätt mycket..
..engelska och en stor So läxa och spanska och sedan No.

I So har vi läxa att skriva klart en loggbok som man skriver i Australien.
I Eng så ska man skriva en text om en bild.
I No så har vi att man ska kunna tända en brännare och några märken och sedan grejer i No salen.
I spanskan har vi många glosor.

Jag håller på med So och har gjort lite på engelskan.

Jag kom och tänka på en frukt jag gjort genom att kombinera med två olika frukter.
Nämligen banananas

ananas+banan=banananas

image12
Den ser inte ut så här...

...men du kan väll tänka, använd fantasin.

Nu måste jag gå tillbaka till läxan...
Skriver mer sedan

Mvh Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback