Datatraveler 4 Gb

Hejsan alla gulliga barn!

Just nu sitter min syster och min kusin bredvid mig och ritar.

Ja, nu undrar ni säkert varför denna blogg heter som den heter.
Jo, det är för att jag har ett sådant minne med 4 gb och jag har min läxa sparad på den.
Inte för att det är något specielt med det, men jag bara gillar det.
(Den ä dessutom lila XD)

Ska åka ifrån landet idag!!
Ska äta kyckling med ... (något) och sedan ska vi med passbåten klockan 14:någonting.
Vår båt har motorstopp annars brukar vi åka med våran egen båt.
                                                                                       _____
Snart... ehhm... imorgon börjar skolan igen -,- <(Blääää)
Jag gillar inte skolan så mycket. Man måste ju kunna vissa saker i livet men...
...skola, jobbigt med massor av läxor hela tiden. T.o.m. över höstlovet!! :(

Men snart är det ändå jul.
Jul, jul, jul, jul, jul, jul, jul, jul, strålande jul, jul, jul, jul, jul, jul, jul, jul
SNart är det jul, jul igen jul, jul, jul igen nannanananana JUUL

AAAAAAh. Måste fixa jul tema
JUL ÄR KUL.
WooW det rimmade jul - kul!!

Hahahaaha, det var väldigt kul
och snart är det jul....

Ses snaart

image10

Ps. Julen kommer snart och då blir alla glada!! :)
Neeeh... superglada =D neeeh... för superglada XD

Kommentarer
hanna säger:

sankar dig!!!

2007-11-04 | 18:55:26
Bloggadress: http://zoossie.blogg.se
Lovisa säger:

Och dom säger att jag är julnarkoman :P
Jao.. Jag vet vad jag ska ge dig i julklapp!
Det är... XD Nänänä! Du får vänta till jul 8'D

2007-11-06 | 15:43:27
Bloggadress: http://windyfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback