Arg efter idrotten!! X(

HEEJ!
Det va idag jag smygblogga lite grann.
Detta är tre saker jag tycker är dumt:

Alla vinnarskallar i klassen som tacklas! (Aoch)

Alla som säljer barn för dumma saker... Dumma människor!! X(

Alla som klagar på andra fast dem gör samma fel!! (Blinda?)
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vi behöver hålla ihop som en klass!! (Haha)

Gå in och läs julianicole.blogg.se och windyfly.blogg.se

Väldigt snälla vänner och bra bloggisar...

Msn:ar och bloggar, ett härligt liv det har jah...
(Inte patetiskt vaa?)

O_o

Gör igentligen läxor men orkar ej, tusen läxor samtidigt!! Blääääh!


Nu måste jag checka ut i 10 minuter!! =(

Brb (=be right back)


Bloggisar, läs min blogg och låt mig läsa eran...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback