Friends, baby Emma skrattar

Idag i Friends kommer det vara första gången Emma skrattar.
Jag har sett det på youtube, det är jätte gulligt. Ni får bara inte missa det.


Så här är det, det är så roligt. Jag skrattar varenda gång jag ser klippet.

Det är roligt när Rachel ska sjunga, hon tvekar först men sedan gör hon det. Hahaha!
Och sedan på slutet när alla kommer in, när Rachel och Ross dansar tillsammans.

Idag har det inte varit något speciellt förutom att en lite knäpp kille sprutade någon äcklig parfym i mitt hår.
Det stank, fast jag tvättade bort det.

Och här kommer ett annat roligt klipp med Rachel, Ross och Emma.

Det är när Emma säger sitt första ord.
Det är så gulligt, och sedan tror Ross att hon ska bli forskare.
Haha, roligt!!

Nu ska jag gå för Friends börjar snart och jag vill inte missa det.

Kommentarer
Lovisa säger:

Sången är faktist rätt bra xD Om man byter ut texten XD Men den är faktist bra o_o

2008-04-07 | 15:22:07
Fay säger:

agree! Den är ganska bra!
I like big buts and I can not lie.

2008-04-09 | 09:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback