Ross and Monica's dance

Igår var det en volleyboll turnering.
Det var sista Allsolkan, vi fick silver medaljer.
Fast vi förlorade alla matcher, vi förlorade en match med ett poäng.
Men vi var super duper duktiga, tycker jag.

Dem sa att det skulle sluta 13.00 men det slutade 14.45.
Det är dålig stil tycker jag. För jag skulle äta  hemma.
Jag var vrål hungrig, jag hade bara ätit en macka innan.

Hemma åt vi hamburgare igår, och till efterrätt åt vi daimglass med chocklad sås och
päron i burk om man ville. Fast jag gillar inte det!
Det var super gott. Mums!!

Jag har inte skrivit på länge men jag ska se till att jag skriver lite mer.


Jag såg ett roligt klipp från youtube, det är från Friends.
Det är när Monica och Ross dansar, den är jätte rolig.

Vi ses senare!!

Kommentarer
Lovisa säger:

Gud vad kul xD

2008-04-07 | 15:15:34
Fay säger:

JAg vet! Haha!

2008-04-09 | 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback