Mario Kart och chokladbollar

Idag var vi hemma hos mig, dem kom 13:40. Fast vi sa 13:00. Men det gjorde ingenting.
Vi tittade lite på tv, vi såg något program där hon som spelar Janice i Vänner var med.

Och efter det körde vi ett spel som heter Pictunary.
Det var roligt, fast vi körde bara lite för sedan började Vänner (på riktigt).
Och då orkade vi inte riktigt köra mer. Och det var säsong 1.


Sedan körde vi MarioKart, på Nindendo Game Cube.
Det var superroligt. Jag var såklart bäst eftersom jag kört det för några år sedan.
Och jag var oslagbar då. För Julia och Lovisa var det första gången.





Jag var den flygande sköldpadda och miniMaria, fast sedan var jag den flygande sköldpaddan och Wario.
Hanna var först Peach och Daisy, och sedan något annat. Julia var något jag kommer inte riktigt ihåg.
Och Lovisa var Yoshi och något mer.

Sedan bakade vi chokladbollar, fast det blev för mycket pärlsocker och vi gjorde chokladrutor istället.

Kommentarer
Julia säger:

Min gubbe, "Svampen", hette Tode! Och jag hoppas att ni hade roligt när du skulle få linser.. Utan mig.

2008-08-22 | 16:19:12
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/
Faye säger:

Det var roligt. Fast det skulle varit roligare med dig.

Det var roligt att spela Mario Kart med dig.

2008-08-23 | 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback