Bara en enda dag kvar

HJÄLP!
Det är bara en dag kvar tills jag och min familj ska åka till Thailand. Jag känner mig lite
panikslagen, väldigt nervös. Jag har snart packat klart och vill gärna träffa tjejerna
en gång innan jag åker bort i tre hela veckor. Jag kommer sakna dem! Fast jag måste vara
utomhus. Mamma vill inte att jag ska bli smittad, fast jag vet inte om dem andra vill vara ute.
Men jag får fråga, chattar med Hanna på msn och hon tycker det är okej. Men jag får höra
med Julia och Lovisa om dem tycker det är okej. Kanske bara en liten runda, jag vill
bara träffa dem en gång innan jag åker. Det kanske låter lite barnsligt men så är det.

Den var inte världens finaste men det ska i alla fall föreställa alla oss fyra.
Ni får själva bestämma vem ni är, men jag tror att jag passar in på den tredje,
med lockigt hår. XD

Hoppas det blir av.

Kommentarer
Hanna säger:

Du är super duktig på att rita, :D hoppas att du har det bra i Thiland! <3 puss

2008-12-29 | 18:29:19
Bloggadress: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback