Julkalendern, lucka 3

Jag erkänner jag ser faktiskt på julkalendern, kanske dels för att mina mindre
syskon gör det men också för att den är ganksa bra. Och det är roligt att se när dem
öppnar julkalendern och man kan gissa vad som är där under. Nu lyssnar
jag på Teletubbies theme song. Den är ganksa rolig och söt, när jag lyssnar den känner
jag mig inte som en tretton åring, jag känner mig som när jag hade en dräkt från
teletubbies. Och dem är ju för söta dem små teletubbies.

Jag har haft den dräkten som är bredvid den gula, och den röda. Den lilla alltså, och jag
tror faktiskt att jag var underbart söt i den dräkten. XD

Jag hoppas ni får en bra skoldag, själv känner jag mig ganksa trött. Fast som tur är har vi
sovmorgon och man får lite mer tid att sova och göra sig iordning på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback