Var sjuk i tre dagar och...

...det blir en väldigt massa grejer man ska göra. Man ska jobba fram
till en sida i matteboken, man får reda på att vi har No och spanska prov och
det är en massorav grejer man har missat. Jag känner mig lite efter
fast samtidigt inte. Jag har nu jobbat klart till den sida man ska ha hunnit till i matten
och känner mig ganska lugn där. På svenskan håller vi på med noveller och
man ska ha hunnit skriva tre bokrecensioner. Och jag har redan lämnat in tre och
håller på att planera till novellen. På engelskan har jag inte missat mycket, jag ligger
redan långt fram i Narnia boken och glosorna kunde jag redan. Och sedan var det på
livskunskapen och jag har inte varit borta under den tiden vi hade livskunskap.

Och på elevensval har jag och Julia börjat skriva på en artikel om Twilight, och den blev
faktiskt klar. Den blev väldigt lyckad och jag tycker att jag och Julia arbetade bra ihop.
Och jag ger komplimanger till Julia, en mycket bra skrivare och en bra hjälp.
Och jag och Julia skrev ut (troligen) en del av första kapitlet till Breaking dawn. Och
jag har nu bestämt mig. Jag kan inte vänta på att den kommer ut på svenska, jag ska
läsa den på engelska. Och jag tror att det kan vara bra för mig, träna på engelska.
Även om jag är bra på engelska så kan det vara lite bra träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback