Fjällen here I come

Imorn ska jag till fjällen.
Det ska bli super duper roligt.
Vi ska vara där från imorn-söndag.
Vi ska åka till Orsa.

Och tisdagen som kommer ska vi åka till Romme med skolan (det är friluftsdag).

Har haft det bra i skolan idag.
Pappa fyller år på fredag.
Han fyller 40 år, det är stort.
Och jag har namnsdag dagen efter (XD)

Ska packa snart, men orkar inte göra det nu.

Igår var skolinspektörerna här (elr vad man kallar dem).
Och jag och några till blev interljuvade, det var tråkigt.

Kanske inte bloggar under fjällen, ska se om jag kan låna pappas dator.

Jag ska blogga lite mer idag, ett inlägg om månads stenar.

Inläggets bild:
image38
Från the sims 2 ´tonårspaket

Inläggets video:
 
En liten rolig video från hsm 2. Bra låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback