Tisdag en tidig dag

Idaah var det en kort dag eftersom jag inte hade någon hk (hemkunskap).

Har spelat volleyboll, var roligt...

Inget annat spec!!
Lite vad jag tycker om skolans ämnen:

NO: Roligt, har precis blivit klara med att banka sönder apparater. XD

Sv: Sådär, noveller är roliga att skriva men annars är det sådär.

Bild: Jag gillar att rita och älskar att rita manga,
men skolans bild är ej rolig.
Vi får jobba med färgskalor och annat.
Och vår lärare pratar bort nästan hela vår lektion.
Och sedan klagar hon på oss att vi har pratat. :I

Matte: Jag kan matte och är ganska bra på det,
det är väll ganska bra med matten.

Eng: Det är roligt när man får jobba med sitt sport projekt men annars är det okej.
Vi har läxor varenda vecka och denna ska vi kunna phonetic. XI

Spanska:
¡Muy bien! Mycket bra, jag gillar det grymt.
Det är roligt att kunna ett annat språk än engelska och svenska.

So: Det är inte så roligt på So:n nu för vi får jobba med religion och det är inte roligt.
Vi har precis jobbat klart med judendom och ska jobba med Islam nu.

Elevens val:
Det är jätte roligt ♥ (har teknik och miljö)

Idrott: Beror på. Vissa saker är ju roliga medan andra... ej.
Men för det mästa är det roligt. (Vi har haft ikido, elr hur man nu stavar det).

Hemkunskap: Roligt, fun.
Fast vi har fått laga fisk med saffransås X(

Slöjd: Hade syslöjd förra terminen och måste vänta i ett år innan vi får ha det igen.
Men slöjd är roligt.

Dagens prognos: (listan är tagen från Julla, svaren är ändrade)
Dagens humör: Happy
Dagens mående: trött och kall
Dagens borde: plugga på No:n och engelskan
Dagens frisyr: Utsläppt som alltid.
Dagens klädsel: Jeans och en volleyboll tröja
Dagens planer: Relax, lite läxor
Dagens nagellack: Inget!
Dagens materiella vill ha: en snygg väska och några fräsha toppar
Dagens längtan: Till fjällen
Dagens bästa: att vi slutade tidigt
Dagens beroende: ingenting
Dagens tråkigaste: skolan och läxor
Dagens tidning: Julia
Dagens låt: Witch doctor
Dagens älskling: Alla mina <3 vänner
Dagens heting: alla

Inläggets bild:
image35
En bild från en tv serie som gick förut

Inläggets video:
 
Super roliga danser. elr??

Kommentarer
Jullan säger:

Shake your.. XD Jag är sjuk :/ Men videon är rolig xD

2008-01-30 | 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback