Lista!

Du heter: Fanny
Låt just nu: Ingen
Om du röker: Nej
Favoritkaraktär(er) i bok: Eragon, Saphira och Murtagh
Vem behöver du mest just nu: Mig själv

Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är så duktig. (På vad? Jag vet inte.)
Vad säger du för att imponera på någon: Aldrig gjort
Hur imponerar man på dig: Man är trevlig.

Brukar du skratta för dig själv? Ibland kanske
Vilken är din favoritmålning? Har ingen
Vart bor du: Sverige
Trivs du där: Yes
Är du allergisk i mot något: nej
Nästa mål i ditt liv: har inte tänkt så långt
Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Fanny.
Antal sömntimmar inatt: vet inte när jag somnade
Sov du ensam: Jepp! Lonly
Tycker du om din pappa: Ja, såklart
Tycker du om din mamma: Ja, det är väll klart
Brukar du komma i tid: Ja
När blev du fotad senast: Idag
Vanligaste färg på dina kläder: ingen aning
Vad tycker du om fötter: Har aldrig tänkt på det.
Är du smart: Ja, såklart jag är det.
Är du aktiv i skolan: Nja, ibland.
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du gå och lägga dig: brukar ligga och läsa. till sent
Är du blyg: Kanske lite!
Sysslar du med någon idrott: Slutade nyss på volleyn
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev är mer personliga. Fast det beror på vad det handlar om.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske, vid speciella tillfällen.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj och mina vänner
Är du bortskämd: Jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback