Om mig

01. vad heter du? Fanny
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte. Jag har vetat förut, kanske Faye.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Om jag var en kille Elias.
04. vilket stjärntecken är du? Oxen

05. vilken årgång är du? 1995
06. vart bor du? Stockholm
07. bott utomlands? Ja
08. flyttat antal gånger? Bara en gång. När jag var liten.
09. vart skulle du vilja bo? Vet inte riktigt!
10. vilken skolklass? 6b
11. vad vill du bli när du blir äldre? troligen författare.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 175cm
02. hårfärg och frisyr? blont, mörkblont. Ganska ruffsigt, uppsatt.
03. ögonfärg? Bruna.
04. mest nöjd med? vet inte.
05. minst nöjd med? håret, det är så ostyrigt.
06. skostorlek? 40/41
07. glasögon? bara när jag läser på tavlan/ ser på tv
08. har du några piercingar/tatueringar? Nej, fast jag har ju hål i öronen.

FAVORITER

01. filmer? Vet inte, har många
02. låtar? Många
03. årstider? sommar
04. mat/dryck? många maträtter. Drickan är troligen... mh.. vatten
05. djur? två kaniner
06. färg? havsfärger
07. parfym? använder ingen
09. ämne i skolan? svenska, när man skriver noveller
10.sysselsättning? skrivning



DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? det är ganska stort
2. vilken färg på tapeterna? jag har inga tapeter, men min fondvägg är blåturkos
3. vilka färger går rummet i i övrigt? olika
4. vad vill du ändra där inne? jag vill göra om det till lite mer avslappnat tema, som i djungeln med ett litet vattenfall.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? neh.
c) dator? ja, en fast.
d) stereo? Ja, i datorn.
e) telefon? en mobil, men ingen fast.
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? vårt lilla kvarter.
7. vad gör du oftast i ditt rum? läser och sover
8. favoritpryl i rummet? ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback