Ännu en till lista

Jag vet, Gud vad många listor hon lägger in.
Men det kan faktiskt vara roligt att svara på dem och ni kanske vill veta lite mer om mig.
Bara kanske, men kommentera inget dumt.

A) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Alla Friends avsnitt
2. Miss Secret agent
3. Bridget Jones dagbok
4. En prinsessas dagbok 1 och 2


B) Fyra ställen jag bott på:
1. Sollentuna
2. -
3. -
4. -

C) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Friends/Vänner 
2.Ugly Betty 
3. Gossip Girl
4. Meen in trees
5. Några till

D) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand
2. Spanien
3. USA (Disneyworld)
4. Danmark

E) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Youtube
2. Bloggar
3. Google
4. och några andra sidor

F) Fyra favorit-maträtter:
1. Thaimat
2. Nudlar
3. Julmat
4. Och lite till

G) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Thailand
2. I ett varmt hav med korallrev
3. På ett hemligt ställe med mina kompisar
4. På ett bekvämt flygplan. (så man kan sova bra)

Då vet ni ännu mer om mig.
Och ett meddelande har jag till alla oroliga Fanny fans.
Jag kommer inte att sluta blogga. Jag har äntligen funnit ro i bloggandet.
Så var inte oroliga jag försvinner inte, jag vill ju inte missa mitt hundrade inlägg som kommer snart.
Så fortsätt att läsa min blogg. Ni kommer inte att bli besvikna.

Vi ses senare alla fina personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback