Bananasplit

Jag har just ätit efterrätt.
En gudomlig tallrik med bananasplit. Mums!! :P
Det är snart Let's dance final men den ska jag inte se på.
Jag tycker inte att det är roligt att titta på det längre.

Jag har varit sjuk hela dagen. Inget nytt, XD
Fast det positiva är att jag inte har någon feber längre.

Jag har rensat min garderob, den är ganska tom nu.
Hjälp, så fort jag tillfrisknar måste jag fylla garderoben. (Vilket jag troligen inte kommer göra).

Jag har inte haft någonting att göra på hela dagen och har inget att se nu på kvällen.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag får väll hitta på någonting.

Jag får väll se mer av er senare.

image81

Jag hör av mig.

Kommentarer
Hanna säger:

Jag saknar dig!

2008-03-28 | 21:56:11
Bloggadress: http://hanlishh.blogg.se
Fay säger:

Kommentera gärna om det har något med inlägget att göra.

2008-03-29 | 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback