Det enda jag kan säga...

Jaha!!
Jag har inte bloggat mycket under dem närmaste dagarna.
(Julla klagade på mig, Du har inte bloggat på sistone).
Okej, kanske inte klagade. Frågade!

Jag chattar med min syster som sitter en trappa ner.
Onödigt! Elr vad!! Men jag orkar ej gå ner.

Jag håller på att kolla in mina kompisars bloggar.

Lelle har fett många kommentarer.

Vilken poppis blogg.

Idaah tittade vi på annu ett avsnitt ur serien klass 9a.
Den är ganska lång tråkig.
Dem har nya lärare och är en av Sveriges sämsta skolor.
Under typ en termin ska dem vara en av Sveriges bösta skolor.

Jag håller på att läsa Anne Franks dagbok.
Fast jag har bara läst 50 sidor.
Den är ganska bra men ändå inte.

Jag var på landet när klassen reste till judiska museet.
Fast jag gråter inte direkt.
Dem åt typ saltbröd. (Låter inte gott).

Idaah åkte jag, Lovisa och Bella till Stinsen för att köpa lite grejer.
Vi behövde köpa lite grejer till våran uppfinning.
Vi har elvensval, teknik och miljö.
Det enda jag kan säga är att vi behövde en smörkniv.

Försök kom på vad det är. Praktiskt taget omöjligt. XD

Vi hade gympa i skolan idaah.
Det var roligt.
Fast jag var inte så bra.
Jag är ju lång men man måste ha en bra teknik.
-,-

Dagens bild:
image63
Den är ganska cool.
Det är på savannen när solen håller på att gå ner.

Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback