En lista till (från Linnéa)

HÄr kommer ännu en lista, från Linnéas blogg. (jag har ju såklart ändrat svaren)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Ja, det är jag.

2. Är du lycklig? Ja, jag är lycklig.

3. Är du uttråkad? Kanske lite just nu.

4. Är du ledsen? Inte nu.

5. Är du italienare? Nepp, inte nära.

6. Är du cooling? Jag tycker det, (fast inte alla andra :( hihi)

7. Är du från irland? Nix, inte från Irland

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, och jag vill att det ska vara så i alla framtid


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, fast inte alltid, ibland kommer det i efterhand.
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, det kan man säga.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Jajamensan!

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Yes, det har jag.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nej!!

6. Har du haft en hemlig beundrare? jag hoppas inte det! :O

7. Är du kär? Inte nu!!

8. Vill du gifta dej när du blir stor? Ja, jag vill ha ett sagolikt bröllop.


TVÅ ALTERNATIV

1. Blogg eller pea? blogg, jag klarar mig nog inte utan den.

2. Hår eller ögon? Ögon, jag vill kunna se.

3. Katter eller hundar? Hundar, jag är inte mycket för katter (men jag gillar andra kattdjur förutom katter)

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Kan ej välja, både och.

5. Tv eller internet? Internet, tror jag.

6. Fanta eller cocacola? Fanta såklart.

7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Både och, kan variera.

8.Pengar eller lycka? Lycka, man kan inte köpa lycka XD

9. Dag eller natt? Både och. Klarar mig inte utan natten elr dagen.

10. Msn eller mobil?


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig försökt smita hemifrån.

2. Brutit ett ben i kroppen? Nej, frisk och kry.

3. Gjort nåt du ångrar? Ja, det har jag gjort.

4. Hoppat Bungee Jump? Skojar du, aldrig i livet.

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, jag är ledsen mamma och pappa. :D

6. Ätit en hel tårta? Nej, orkar inte ens en halv.

7. Gjort bort dig offentligt? Jag tror inte det, hoppas inte. :S

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, aldrig.

9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, varför skulla jag inte.

10. Velat försvinna? Ja, bara velat sjunka igenom marken. Kanske till Kina :)


SENASTE

1. Telefonsamtalet du ringde? Till mamma

2. Telefonsamtalet du fick? Av Hanna

3. Personen du var med? Min syster

4. Roligaste grejen som hänt? Att jag ska få åka till Thailand (igen) över jul. Jippy! XD

5. Personen du smsade: Kommer inte ihåg.

6. Du skrev till på myspace? Har inte myspace.

7. Du kommenterade? Det var ett tag sedan jag kommenterade.

8. Natten med? Ensam, om det gills.

9. Du kramade? Pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback