Melo idah

Idah ska det vara final i melodifestivalen.
Jag tror att Björn Gustafson ska vara med, annars blir det sorgligt.

Jag känner mig inte sugen på att blogga just nu men gör det ändå.
Jag gör det för mina fans, dem som diggar min blogg. XD

Vad jag ska göra idag? Inte vet jag, varför frågar du mig?
Mamma och pappa är borta över helgen så mormor och morfar är här.
Jag är otroligt utråkad och väntar på att dagen ska ta slut eller att jag ska få något att göra.

Jag kan lägga in en video kanske, eller nee, orka.
En bild kanske, nee.

Jag kanske kan skriva lite om vad som helst.
Som, vad hette Sveriges förste kung?
Kanske något svenskt. Eller jag vet inte.
Varför vet jag så lite.

Jag vet i alla fall att om man börjar säga
haiteck så har man varit för länge med vår lärare Stefan. :)
Det sa Lovisa förut när vi åkte i min bil, hjälp Lovisa har fått Stefansjukan.

Det är en rolig grej som har hänt och en rolig grej som ska hända.
Det roliga som har hänt är,
att vi kom trea i en finnup tävling.
Fast man fick pris som etta och två (taskigt)

Det roliga som kommer att hända är,
att jag kommer att bli fotograferad till tidningen Julia.
PÅ måndag, under skoltid. Jag missar skolan nänänänänänä.
HahAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!


Hejdå goda kamrater

Kommentarer
Hannis säger:

Nee, vad roligt så du kommer inte på Måndag?! :'(

2008-03-15 | 17:06:40
Bloggadress: http://hannispannis.blogg.se
hanna säger:

Vad roligt du ska bli fotad i "Julia" tidningen xD. *Avis*

2008-03-15 | 17:08:10
Bloggadress: http://hanniizpanniiz.blogg.se
hanna säger:

den första "bloggen" blev fel

2008-03-15 | 17:08:36
Bloggadress: http://hanniizpanniiz.blogg.se
Isabella... säger:

Assa shit, vi kom trea!!! Ar utomlands nu och ar saaaaa avundsjuk!!! Och sa missar jag att vara med i tidningen... Far Lovisa ocksa vara med?? Jatte avundsjuk... Kommer dom produsera? Undrar det.
Kan tyvarr inte skicka vykort... Halsa alla andra!!! Kramar Isabella! Las detta, snalla! Foresten, var det kul dar? Hade nagra andra smarta uppfinningar? Var det bara vi i Teknik och miljo som kom pa en hog plats? Ar sa stolt over dig och Lovisa!!!! Hoppas ni mar bra! Halsa Stefan och Anna (assa inte fjortisbabianen, utan lararen!) Och alla mina kompisar! Langtar tillbax till er! Hejda! Kan inte vara inne pa internat sa mycket, men vi har kopt et 2 timmars kort, kan bara vara inne typ nu! Men hejda, for typ andra gangen!

2008-03-16 | 11:24:13
Bloggadress: http://lilagurka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback