Mitt namn på japanska

Tack Katya, som skrev upp dem japanska bokstäverna på din blogg.
jag skriver upp dem här också.
Jag hoppas att det är okej, jag tror det.

A-ka
B-tu
C-mi
D-te
E-ku
F-lu
G-ji
H-ri
I-ik
J-zu
K-me
L-ta
M-rin
N-to
O-fu
P-zi
Q-mo
R-no
S-ke
T-shi
U-ari
V-chi
X-do
Y-ru
Z- na

Själv blev mitt namn,
Lukatotoru
Det låter fint, enligt mig.

Jag har ägnat ganska mycket tid framför datorn nu.
Jag har fixat min blogg lite. Fast det är inte så mycket.
Det jag vill få till är att bakgrunden stannar när man rullar ner den.
Men det funkar inte, det blir något fel hela tiden, fast det enda jag fixat är bakgrund, tema, och färg.

Man kanske inte ser färgen, men det är lite skillnad i alla fall.

Jag ska blogga mer nu, det är en lista som jag såg på Katyas blogg.
Katya har en cool blogg, vilket coolt tema hon har.
Jag tror att hon gjort det själv, jag har hört det från min kompis.

Rikuzu teka (hej då, fast det blev a istället för å)

Kommentarer
Katya säger:

Det är okej!!!

2008-03-26 | 23:47:43
Bloggadress: http://www.katyas.blogg.se
Katya säger:

Tack

2008-03-26 | 23:48:37
Bloggadress: http://www.katyas.blogg.se
Lovisa säger:

Lokatotoru låter mkt snyggare än det som jag fick mitt namn till.. Tafuchiikkeka.. krånligt o_O

2008-04-04 | 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback