Superduper sjuk

Jag har blivit sjuk.
Jag har en hemsk hosta, ont i halsen och jag har feber.
Det värsta med det är att jag är så himla trött hela tiden och yr.
Och när jag hostar så är hosten "tom" och jag får superduper ont i halsen.

Det är faktiskt tråkigt att vara sjuk.
Jag har ju faktiskt påsklov. :(
Och dessutom planerade familjen att åka och åka skidor.
Men det går inte eftersom 4/6 i familjen är sjuka.
Jag tror att vi ska ställa in resan, det är tråkigt.
Fast jag kommer nog inte sakna att sitta i bilden i 5 timmar och vänta efter att få ses snö.
Men ändå, det skulle bli roligt att åka.

Igår köpte jag fyra filmer som jag redan har sett, allihoppa.
Jag kan faktiskt se dem om och om igen.

Jag har inte kunnat blogga eftersom näten varit nere. Eller vad man säger.
I alla fall nätet har inte funkat.
Och jag har tittat på tv istället för att placera mig framför datorn.

image80
Jag gillar den här bilden, det är ute på savannen och solen håller på att gå ner.
Det som jag gillar mest med den är att den är i oranga (och svarta) nyanser.

Vi ses senare alla fantastiska blogg fan.
Ps. Jag hoppas att ni får ett bättre påsklov än vad jag har.

Kommentarer
Hanna säger:

JAG SAKNAR DIG!!!

2008-03-26 | 10:30:50
Bloggadress: http://hanlishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback