Wow, vilken....

Jag är ganska förvånad över min staatistik.
Jag har bloggat lite om Friends och lite listor över saker.
Och min statistik visar att det är 70 som läst min blogg idag.
Jag fattar inte riktigt varför så många vill läsa min blogg.

Det kan vara att folk gillar Friends. Kanske, jag vet inte.
Fast jag måste säga att jag känner mig hedrad.

Jag har suttit framför datorn ganska länge nu och jag har lyssnat på samma
låt hela tiden. Det är en låt och sedan snuttar från Friends.

Det är något fel med min dator tror jag.
Den vill inte öppna ett nytt fönster eller någonting om man klickar på det.
Konstigt, tycker jag. Jag tror att jag ska prata med pappa.

Ni vet dem fyra elementen, eld, vatten luft och jord.
Jag har ritat lite bilder av dem elementen på toapapper.
Jag vet inte varför just toapapper, jag hade lust att rita lite på toapapper.

Jag har gjort lite långläxa, det är en matte långläxa.
Och den är ganska jobbig för man måste räkna ut hela sidor med en och samma sak.
Jag tror man fattar efter 3-5 uppgifter. Ingen orkar göra flera sidor med samma uppgift.

Jag kan inte sätta in bilder eftersom datorn dampar, eller hackar jag vet inte riktigt.
Hoppas att det går att fixa för jag stör mig enormt på det.

Jag önskar att lite fler personer kunde kommentera för det är roligt att läsa andra personers åsikter.
Jag hoppas att jag får lite att läsa senare.

Vi ses snart igen, och dröj inte för länge med att läsa

Kommentarer
hanna säger:

E det din eller familjens dator??

2008-03-24 | 10:37:20
Bloggadress: http://hanlishh.blogg.se
hanna säger:

e du hemma?

2008-03-24 | 10:37:37
Bloggadress: http://hanlishh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback