- Tvinga mig inte.

Vi håller på att bygga små modell flygplan på elevens val.
Det är inte roligt, det är så krångligt med alla små delar och jag blir galen.
Det står att det ska vara enkelt men det är det minsann inte.

Jag hoppas att vi blir klara snabbt för jag står inte ut mycket mer.
Jag kan knappt se åt dess håll innan jag vill slå sönder hela grejen.

image3

Idag fick vi gå runt Ravan (Ravalen).
Man fick ett papper och några uppgifter man skulle göra.
Vi klarade allt, förutom en grej.
Och det var att skaffa en levande insekt som man skulle ha med till målet.
Vi hade en några meter ifrån målet men sedan blåste den bort.
- #6%&^ (=svär ord)

På fredag ska vi ha stadsorientering, det ser jag inte det minsta fram emot.
Man måste springa omkring ute i stan och leta upp kontroller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback