Another list

JAG ÄR:
Blyg: Jag är ganska blyg bland främmade människor, men hos mina kompisar är
jag inte blyg.
Smart: Ja, jag tycker att jag är ganska smart. Men det finns ju smartare människor än mig.
Långsam: Det beror på vad. Jag är långsam när det gäller att äta glass.
Men annars brukar jag vara ganska snabb, jag kan vara långsam med att packa.
Stressad: Kanske ibland, när det är stressigt.
Tålmodig: Kanske inte så jätte mycket. Men ibland.
Djup: No idea!
Öppen: Inte hela tiden, jag kan vara ganska sluten.
Ärlig: Ja oftast. Men ibland kommer det ut några vita lögner.
Positiv: Ja, det kan man säga. Ibland dyker negativa tankar upp.
Rolig: Kanske!
Ansvarsfull: Jo, det tycker jag nog.

JAG HAR
Förlorat en bästa vän: Ja, det kan man säga.
Sagt att jag älskar en kompis: Det beror på vilket sätt. Att jag älskar den som kompis, ja.
Sovit med en killkompis: Nej! X_x
Sovit med en tjejkompis: Inte i samma säng. Men i samma rum.
Pussat en av samma kön: Nej, nej, nej!
Slagit en kompis: Nej, kanske av misstag.
En kompis som vet allt: Ingen vet allt om mig.
Berättat hemligheter: Ja, det har jag.

JAG HAR
Blivit sårad:
Jajamensan.
Haft stadigt förhållande: Nix!
Krossat någons hjärta: Inte det heller
Gett någon ditt hjärta: Låter ingen komma tillräckligt nära.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja, såklart.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej.
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu:
 Robbie Williams - Angels och Enya - Watermark
Pryl: fjärkontrollen
Film: Har många.
Bok: Eragon, den äldste
Lärare i skolan: A-C och Stefan
Plats: Thailand
Frukt: Passionsfrukt
Dricka: Fanta men annars vatten.
Ha på mej: Myskläder

JAG HAR
Opererat mig: Nej, det har jag inte.
Cyklat omkull: Ja, jag tror det. (Kommer inte ihåg).
Sjungit i duschen: Hela tiden (hehe)
Hoppat bungyjump: Nej och jag kommer aldrig.
Fobi för något: Småkryo mest myror
Sett någon dö: Nej, jag hoppas att jag inte kommer göra det.
Varit på begravning: Ja! Snyft!
Sagt att jag hatar någon: Jag tror ej det.

LIVET:
Svart eller vitt: svart och vit
Skriva eller tala: skriva
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis (gillar inte choklad så mycket)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Softa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: båda helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback