Bland Stinsens alla hörn med Julia

Idag har det varit en otroligt lång dag. Fast det känns bara som det.
Ju längre fram man kommer dessto tröttare blir man.
Fast vi ska ju snart få sommarlov. Om två skoldagar så kommer vi att få sommarlov.

I eftermiddags var jag och Julia i Stinsen.
Jag handlade ett par kort jeans. Jag älskar dem!
Dem passar perfekt. Jag kommer att trivas i dem.

Här är dem fram- och baksida. Jag köpte dem på Lindex.
Julia köpte en gullig blå tunika från Ginatricot.
Vi båda köpte från Ur & pen, jag köpte en hårklämma och Julia solglasögon.

Det var en rolig eftermiddag. Vi hann med väldigt mycket och skrattade mycket.
Jag kände ibland att jag inte kunde sluta le.

Jag hör av mig! Det kanske blir sova över hos Julia imorgon, bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback