Roliga fantasier

Idag hade vi gympa på morgonen.
Lovisa och jag pratade om hur det skulle se ut om en karaktär i Eragon skulle ha ballerina dräkt.
Vi kom på att det skulle vara ganska lustigt.
Vi kunde se en bild i våra huvuden. Och den bilden skrattade vi åt.



Flying dragon

Jag ska troligen göra lite läxa nu.
Eftersom vi har ganska mycket av den sorten dem närmaste veckorna.
Vi ska ha prov, läxförhör och redovisningar. Ganska mycket!

Och jag funderar även på att byta elevensval (igen).
Men bara kanske, jag funderar på att byta till eget val.
Då jag kan skriva noveller, för jag gillar att skriva och vill bli bättre på det.
Jag får se vad jag gör med det.

Nu måste jag plugga!


Kommentarer
Lovisa säger:

Yay, ballerina dräkten xD

2008-07-31 | 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback