Sovmorgon till halv 9

Egentligen ska vi börja tio över 8.
Men vi har tjugo minuters komp.
Det är ganska skönt att ha komp till halv 9.

Vi brukar nästan aldrig få komp.
Bara vid några få tillfällen, fast bara om vi dragit över.

None

Igår läste jag ut Vargbröder, jagad av klanerna.
Jag läste ut den på två/tre dagar. Den var bra!

Torak, Renn och Ulv på nya äventyr.
Fast denna gång är Bale med också.

Man får veta att Torak är klanlös och att han blir fredlös (räknas som död)
och om man ser honom måste man döda honom. Precis som ett bytes djur.

None

morgonens lista:

humör: Sleepy
borde: Plugga till No testet om densitet
frisyr:  Crazy, tilltrasslat
klädsel:  tränings tröja, jeans

planer: skolan -.-

låt: Halleluja (från Shrek)
vill ha: längre sovmorgon
längtan: ledig dag och sommar lov
fundering: Varför finns det inga bra böcker kvar. (som jag inte redan läst eller läser)
beroende: att vajja med musiken
roligaste: inget nu.
personer: familjen
Saknad: gamla blogg.se
TV-program: har inte sett på tv än O_o
köp: nothing today
godis: jag är väll ingen godisgris
lunch: lunchen har inte passerat
middag: middagen har inte passerat
träning: ner och upp för trappan

läsning: Saptemus Heap, Magi
nyttigaste:  frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback