Är han galen, hoppade får ett fönster

En kille i min klass han hoppade verkligen från fönstret på andra våningen.
Jag börjar undra om han är lite galen. Och sedan när han klättrade ut och stod
på fönsterkarmen utomhus (på andra vångingen) så stängde dem ut honom.

Jag försår inte riktigt vad dem tänker på då. Tänk om han ramlar ner och dör.
Deras självförtroende kommer säkert att vara på topp då (stor ironi).
Men dem tänker inte riktigt på det, troligen. Annars skulle dem inte göra sådana
grejer, sådana galna grejer.

Till slut fick några lärare komma i säga till, dem gjorde det så fort dem
upptäkte att detta hände. Ville bara säga detta,
och tänk efter innan ni gör något. Ni kanske inte bara sårar er själv,
ni kan såra någon ni älskar och inte vill svika.

Kommentarer
hanna säger:

koncentrations problem är mina ända ord xD



/ Louise

2008-11-14 | 23:34:34
Bloggadress: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback