Detta är mitt 401...

Detta är mitt 401:e inlägg. Jag blev ganksa chockad själv eftersom jag har
bloggat ungefär hundra inlägg på en månad. Man kan säga att jag blev chockad
och samtidigt imponerad. Idag trodde jag att vi skulle åka och julhandla men Julia
har lovat sin mamma att dem skulle baka lussebullar, jag blir avis.

Vi här hemma kommer inte baka något julgrejs i år, eftersom vi åker till Thailand.
Jag är avundsjuk på alla som får lussebullar, pepparkakor och knäck när jag inte får det.
Fast jag åker till Thailand, men ändå. Det finns nackdelar med att åka till Thailand över jul.
Jag kommer nog sakna det gamla julfirandet lite.
Och på julafton kommer jag faktiskt att sitta på planet. Lite sorgligt.

Kommentarer
Julia säger:

Såååja, du ska få lussebullar & knäck från mig :D

2008-11-22 | 12:28:14
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback