Engelska och matte prov

Vi har två så kallade prov i veckan. Matteprov har vi på torsdag och sedan
engelska prov på fredag. Jag känner mig ganska lugn på båda.
Det är inte så stort, det är bara lite genom gång, på båda. På engelskan
har vi redan haft glosorna och grammatiken på olika mindre förhör. Det är inte
särskilt svårt. Kanske blir det enklare än jag trodde.

Matte och Engelska är inte så svårt. Fast jag tycker engelska är båda enklast och
roligast. Det känns mycket roligare att snacka engelska än svenska.
Engelska pratar nästan alla, i om världen och på filmer och tv program.
Det är roligare att prata på engelska. Ibland kommer jag faktiskt på mig själv
med att tänka på engelska i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback