Jag har faktiskt bloggat...

Jag har faktiskt bloggat 88 inlägg den här månaden, och denna månad är inte ens slut.
Fast jag undrar om jag kan blogga i Thailand. Det skulle vara lite roligt, tycker jag.

Jag har redan vart ute i snön. Vi Larsson barn har som en tradition att gå ut i snön så fort
det snöar och man kan göra en snögubbe. Fast vi gjorde ingen snögubbe.
Vi gjorde någon sorts snöhög, och jag åkte mest på en isbana som fanns under snön.
Sedan gick jag och Love, och Tuva till Solbacka och åkte lite. Vi hittade massor av dolda
superroliga backar. Vissa backar var inte så bra, man fick väldigt ont i baken på några.

Men det var roligt. Och Love fick hjälpa mig två gånger med skon, jag fick snö in i den.
Jag fick faktiskt ta pappas skor eftersom jag inte har några, dem var verkligen förstora.
Och snön åkte väldigt lätt in, fast det var bättre än inga skor alls. Jag har fortfarande röda
kinder efter snön. Och när jag kom in var jag alldelles ner snöad. Mitt hår och min mössa
var nog värst. Dem var helt snöiga.
Och alla som inte tar chansen att gå ut idag och åka stjärtlapp (som vi gjorde) missar något
mycket roligt. Och det är roligt med frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback