Jag kommer med lite listor

SKULLE du...
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej, är redan lång nog.
2. Skulle du vilja väga mer? - Nepp!
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Absolut inte
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Absolut inte

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej, men har en kusin som kan
3. Kan du kolla i kors med ögonen -  Ja.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Inte under dagen.
5. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, det kan dem.
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Kanske
7. Pierca tungan elr näsan? - Nej, tänk vad ont det skulle göra i tungan. :S
8. Vara seriös eller rolig? - Ja, fast ibland passar det inte alltid att bara vara rolig.
9. Brinna upp eller drukna? - Jag vet inte, inget av dem. Lika hemska.
Tänk dig att brinna upp, känna hettan och sedan dö och att drunkna och inte kunna andas.
10. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina kära föräldrar såklart.

Svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - Eeh... ja.
2. Sol eller måne? -  Båda
3. Vinter eller höst? - Vinter
4. Soligt eller regnigt? - Soligt

Om MIG.

1. Hur mycket är klockan just nu? - 14:51
2. Vart vill du bo? - Vet inte, jag nöjer mig med att bo där jag bor nu, än så länge.
3. Hur många barn vill du ha? - Två stycken, troligen
4. Vill du gifta dig? - Ja, det vill jag göra, senare.
5. Är du kär? - Jepp!
6. Favorit årstid? - Sommaren.

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon? - Nej
2. Blivit kramad? - Ja
3. Känt dig fånig? - Jajamensan
4. Saknat någon? - Ja, det är alltid någon
5. Ljugit? - Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback