Måndag imorgon, åter igen

Det är snart måndag igen, jag ser inte direkt fram emot det.
Jag skulle faktiskt inte ha något emot att ha en dag extra ledigt.
För jag är egentligen ganska trött, fast jag ska gå och lägga mig tidigt.
Men det går faktiskt inte, så jag får nöja mig med två dagar ledigt.

Jag vet inte riktigt men jag hörde att vi hade engelska glosor, som läxa.
Fast jag var borta och tog spruta då så jag vet inte riktigt.
Jag får väll se det, fast jag känner mig inte så sugen på det.

Just nu håller jag på att skriva lite noveller, jag skriver på några olika.
Ser vilken som blir bäst och skriver sedan mest på den. Fast ibland kan
jag tröttna. Fast jag behöver komma på några ideer till några fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback