Nu har jag twilight över allt

Eller inte riktigt över allt, men jag har nu lagt in några twilight trailers i min ipod,
ska försöka göra samma sak med några andra twilight klipp. Och det är faktiskt bara
två (tre) dagar kvar tills vi ska se twilight. Jag är verkligen nervös.

Jag har väldigt tråkigt genom att vara sjuk, det finns inget att göra. Det enda jag (nästan)
gör hela tiden är att tänka att vi snart ska se Twilight och att det händer med twilight eller
något som har med twilight att göra. Jag kan aldrig släppa twilight, jag tänker
på det hela tiden. Jag kanske har fått någon sorts sjukdom, twilightsjukan. O_O
Vad jag vet finns det tre olika twilight trailer och sedan en med alla i. Dem är alla riktigt
bra men min favorit (om man inte räknar med trailern med alla) är faktiskt
den med sången i början och hur man ser bilen komma.... Jag sätter in videon;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback