Så är det måndag imorgon, igen

Det känns som om alla dagar är måndagar. Det går så snabbt där emellan.
Man får ingen tid att ta det lugnt och ta igen alla sovtimmar man missat.

Jag skriver nog inget mer efter det här. Ska läsa lite ur Ljudet av ditt hjärta,
som jag har börjat läsa på igen. Jag har precis läst förbi en väldigt romantisk
del. Fast Bella förstör stämningen lite, hon är ganska envis ibland.
Det kan vara bra i vissa tillfällen men dåligt i andra. Fast det slutade bra.
Åh, jag kan knappt vänta tills fjärde boken kommer ut. Den kommer säkert
vara superbra. Lika bra som dem första tre böckerna, och den boken,
Breaking dawn handlar om hur Bella blir vampyr och vad som händer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback