Sjukling bakom datorn

Jag är en sjukling bakom datorn, jag är väldigt hes och har ont i halsen.
Det är det normala! Det är det dem flesta brukar ha när dem är förkylda.
Och jag hoppas verkligen att det är det, för tänk om jag är sjuk en längre period.
Då kan jag kanske inte gå på twilight, och det skulle verkligen vara förfärligt.
Och än så länge kan man inte boka/köpa biljetter till Twilight, tydligen kommer dem
ut med "helgens" schema under onsdagen eller torsdagen. Så snart kan vi boka/köpa
biljetter och sluta oroa oss för att alla ska vara bokade.

Igår började jag läsa på Brisingr, tredje boken om Eragon. Och den var väldigt intressant.
Jag kommer inte säga vad som hände men det var verkligen en... en bra sak.
Informationen jag tog in kan jag inte riktigt skriva (även om jag gärna vill det) eftersom
jag kan riskera att avslöja något för dem som inte har läst den och ska läsa den.

Det är väldigt svårt att hålla sådana saker inne. Som Julia, hon kom till en sida när det
stod väldigt mycket saker om Breaking dawn, och ingen av oss tjejer har läst den,
och Julia har inte ens läst Eclipse än. Jag förstår att det kan vara svårt för henne att inte
säga något. Men om jag vill att hon ska säga något så kan jag bara fråga henne.
Och jag fick också reda på att Bella och Edward (alla ni som inte vill veta en grej som händer
i Breaking dawn läser inte längre, och ni får skylla er själva om ni gör det) får ett barn.
Den lilla ungen blir halv vampyr och halv människa. En konstig blandning och jag kan knappt
hålla mig tills Breaking dawn kommer på svenska. Eller så börjar jag läsa den på engelska.
I alla fall så kommer ungen att heta Renesme. Jag kan knappt vänta.

Kommentarer
Julia säger:

Krya på dig Faye! Jag sitter i skolan, och vi saknar dig. Och vi bakade julbröd på hemkunskapen.. xD Lovisa hälsar att hon saknar dig och din iPod :3

2008-11-26 | 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback