Skapat ny blogg med Julia

Jag har skapat en ny blogg med min kompis Julia. Vi skapade en blogg
vid namn ... Jag vet inte riktigt om jag får ge ut namnet än.
Fast några i klassen vet redan, och det ska vi tacka Bella för (*ironisk*).
Hon såg vilken adress den hade och vi försökte dölja det för dem två bredvid
oss. Och såklart såg dem när smarta lilla Bella knappade in den.

Och nu har en gått och sagt namnet till oss hela tiden. Det är lite irriterande.
Vi vill faktiskt inte att några i klassen ska få veta på det. Fast nu är det nog redan
försent. Ibland vill man skriva lite vad man vill utan att få taskiga kommentarer.
Även om man får säga vad man vill så kan man inte utrycka sig riktigt rätt
när man vet att vissa man inte vill "kollar in" bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback