Spore, prövade igår

Jag prövade Spore igår. Det var faktiskt roligare än jag trodde.
Fast jag hade tänkt mig det lite annorlunda, fast den här varianten
var mycket roligare än det jag tänkt mig.
Fast cellfasen är inte så rolig, och man väljer om man ska vara
en växtätare eller kötätare och det är bäst att vara växtätare, för det
finns flera träd med frukter och om man är köttätare måste man döda folk.
Och för att få en större hjärna måste man också bli vänner och lära sig att
kommunicera med varelser. Och om man måste äta så kan man skapa en
ny generation istället (para sig). Då försvinner allt sådant.

Jag har bara kommit till varelse fasen. Ledsen att jag inte bloggade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback