Stinkande klassrum

Ja, det hade vi efter att en idiot hade släppt - eller vad man säger - en stinkbomb
i  vårt klassrum. Jag blir så förbannad. Varför gör man något sådant?
Det är bara idiotiskt och barnsligt. Och sedan fick jag och Julia den i en påse,
och vi behövde slänga den. Det stank och jag kunde knappt andas.

Och nu har båda jag och Julia uggs. Vi har samma modell men olika färger.
Jag har svart och Julia beigebrun. Vi är väldigt glad båda två,
men Julia funderade på att ha på sig dem hela tiden eftersom vi har hört
ett rykte om att vi ska ha brandövning. Och det är inte roligt, ute i bara strumpor.
Brrrrr! Det kommer bli kallt. Fast jag vet inte, dem sa att det skulle vara i veckan
så vi får se på fredag om det kommer/har blivit någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback