Supersnygg musikvideo

Nu, efter pannkakan är jag verkligen proppmätt. Jag åt 1½ pannkakstårtsbitar.
En hel pannkakastårta delas in i åtta delar. Jag åt 1 ½ av dem bitarna.
Fast morfar hade gjort två, jag vill knappt tänka på det.

Fast när jag hjälpte Ella med Neopets såg jag på en musikvideo som verkligen
fick mig att häpna. Det är Paramore med Decode. Den är verkligen snygg,
men några klipp från Twilight och sedan när dem sjunger. Supersnyggt gjort!
Jag sätter in videon, och jag varnar er bered er på att chockas. XD

Denna låt finns med på Twilight soundtracket och den passar verkligen. Jag ska
faktiskt köpa soundtracket och en t-shirt, det har mamma sagt att jag ska få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback