The corpse bride

Jag har bestämt mig för att se den. På youtube, ja, ni får ta och vänja er vid
att jag tittar omkring efter filmer på youtube. Jag har nog sett ganska
många filmer just nu. Jag kommer såklart inte rabbla upp alla eftersom det
skulle skapa en ganska lång lista och ingen skulle orka läsa den.
Men jag får fundera och ge ut några bra filmer som jag sett på youtube.
Fast man måste kunna engelska eftersom alla filmer är på engelska.

The corpse bride, den tittar jag på nu. Den är väldigt grå, fast jag har bara sett
dem tre första minuterna. Jag har hört av Lovisa att den var bra.
Jag får väll se det själv snart, och jag hoppas att hon har rätt. Jag tror att
Julia också har sett den. Men jag är inte riktigt säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback