Twinrix och vinterdäck

Idag fick jag gå lite tidigare från skolan eftersom jag skulle vaxinera
mig mot twinrix. Vi gjorde det för vi ska till Thailand över jul och nyår.
Jag längtar jättemycket dit, och förra gången var vi två veckor nu ska vi
vara där i tre veckor, super härligt.

Mamma och Tuva tog ingen spruta eftersom dem är sjuka, men jag var
först ut. Och jag kände faktiskt inte när hon stack mig med nålen.
Fast Love sa aj och det störde mig lite, jag vet inte varför men tänk om jag
hade reagerat och vridit på mig. Jag vet inte riktigt.

Sedan var vi och bytte till vinterdäck på vår stora bil. Crysler, jag tror det stavas så.
Och det tog ett tag men som tur var hade jag med mig min ipod.
Jag håller nu på att ladda ner lite musik till den, några tips från Lovisa.
Eller jag vet inte om jag kan säga några, ett helt A4 papper och sedan lite på baksidan.
Alla vet att hon kan väldigt många låtar, dem flesta rockiga.

Kommentarer
Lovisa säger:

Tehee!

2008-11-07 | 17:52:23
Ebba Normark ;) säger:

Åhhå vad fuskigt vill också dit har aldrig varit där ha så skönt<3<3

2008-11-08 | 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback