Chattar med min syssling

Just nu chattar jag med min syssling Sebbe. Och ibörjan började han skriva
på engelska. Jag trodde såklart han bara skrev så för skojs skull.
Men sedan sa han att han var Sebbes kompis. Jag blev förstår lite osäker då.
Och efter mycket chattande på engelska och jag fått reda på att det var Sebbes
kompis Jason. Men sedan skrev han att jag hade gått på det och att
jag var så lätt lurad. Men jag hade faktiskt vart lite osäker hela tiden, jag trodde
inte riktigt att det var sant men jag var inte riktigt säker.

Och sedan började han reta mig. För honom var det säkert ganska roligt.
Han skrattade hela tiden, han gjorde mig lite irriterad, men det var
ganska roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback