Det blev Hellboy

Som jag skrev tidigare blev det inte Step Brothers, det blev Hellboy istället.
Och även om den har gått på bio ett tag var det nästan fullt i salongen.
Det var bara jag och Lovisa som gick på Hellboy, vi bestämde oss för att dela
på oss, i två grupper. Julia och Hanna gick på high school musical 3.

Hellboy var en bra film, även om den var lite scaary i början.
Det var tandfeer som åt upp folk. Och jag menar då inte vanliga tandfeer som
kommer till barn som tappat sina tänder. Dem här tandfeerna äter
människor, dem börjar med tänderna och på ungefär två minuter är dem
vid skelettet. Och dem äter upp allting. Dem är väldigt äckliga.

Den kanske inte ser så läskig ut här, men den är äcklig. Och jag gillar dem inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback