Krångel med tjejerna

Hanna ringde mig nyss och frågade om bio idag.
Hon sa att vi hade bestämt det igår, men jag har inget minne av det.
Jag vet inte om jag har börjat få dåligt minne, eller vad det är.
Och sedan hade hon inte hört om halloween festen vi ska ha i helgen.

Jag vet inte riktigt, men något missförstånd har det blivit.
Det där med bio pratade vi bara om, vilken film vi skulle se.
Ni förstår Julia och Lovisa var lite oense om vilken film vi skulle se.
Lovisa vill se Step Brothers och Julia vill se High School Musical 3.
Vi får se när det blir och vilken film det blir.

Fast jag känner mig ganska lugn. Jag lyssnar på Bellas lullaby.
Den är jättebra, superbra låt och bra bilder. Jag känner mig helt avslappnad.
Vad jag än gör så leder det till twilight. Jag tänker på det hela tiden, jag måste
nog förstöka få mig på andra tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback