Kyckling nudelsoppa

Det är det jag äter nu. Jag äter lite lunch. Jag är inte så hungrig,
men jag måste äta lunch nu. Jag gör sådana snabb nudlar.
Det är faktiskt väldigt gott. Fast jag känner mig inte riktigt sugen på det nu.

Jag har laddat ner lite musik till min ipod och några bilder.
Eller kan jag säga bilder. Jag har lagt in 119 bilder på twilight i min ipod.
Hehe! Jag är galen, jag vet redan det.

En liten snutt från msn när jag sa att jag hade 119 bilder på twilight.

Faye säger:

Jag har nu 119 bilder på twilight i min ipod. XD

Julla säger:

O_O

Faye säger:

Jag vet. Jag är galen.

Faye säger:

Jag hittade en skit bra sida igår, med flera jättebra bilder.

Julla säger:

xD

Julla säger:

You are crazy TwilightFaye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback