Proppmätt och kladdig

Man blir faktiskt väldigt kladdig av snabb nudelsoppa.
Hela mitt skrivbord är nästan kladdigt, jag måste verkligen ta en trasa
och torka av det sedan. Fast inte just nu för nu bloggar jag lite grann.

Om man tittar ser man att jag har bloggat mer igår. Men klockan är ju bara
kvart över ett så länge. Tror jag, jag kanske har glömt att ställa om klockan.
Fast det spelar inte så stor roll. Men det är ganska skönt att sitta hemma idag.
Jag känner mig väldigt slut. Hanna och Julia ska tydligen till Stinsen.

Jag följer inte med av tre anledningar;
1. Jag är väldigt trött. Blir väldigt lätt utråkad och sur då.
2. Jag vill inte åka buss idag. Vill inte vara på allmäna och högljuda platser.
3. Jag har inga pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback