Ruligt

Jag har precis kommit hem från badmintonen.
Idag var det faktiskt extra roligt. Jag vet inte riktigt varför,
fast vi har fått fyra nya tjejer i vår grupp. Och vi gjorde ingen tråkig
uppvärmning, nu var det rolig killerball.
Och vår ena lärare Ben försökte skjuta på oss hela tiden, kändes det som.
Fast det var troligen bara för att vi höll på i kanten.

Jag måste träna på mina kli (ett speciellt slag) som jag inte är så bra på.
Och när vi tränade med tennisbollar råkade jag träffa en tjej i magen.
Gissa om jag skämdes, och jag tyckte så synd om henne.
Efter träningen då Julias mamma kom och hämtade så sa Julia att det hade vart
ruligt.

Lite plus och minus med denna badmintons grej:
+Det var extra roligt. Varför? Jag har ingen aning.
+Jag blir bättre på servar.
+Vi behövde inte bara springa som uppvärmning utan göra lite roliga grejer.

-Jag lyckas aldrig få in kli i mitt huvud.
-Vi missade bussen till träningen. Otur!

Som ni ser är det mer plus på denna dagens badminton grej.

Kommentarer
Julia säger:

Fanny, Klir heter det x)

2008-10-07 | 17:22:53
Bloggadress: http://julianicole.blogg.se/
Faye säger:

Ja, jag vet det nu.

Fast när jag frågade sa du kli.

Fast det låter nästan likadant.

2008-10-08 | 16:09:50
Bloggadress: http://watershell.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback